divendres, 6 de juny del 2014

REFLEXIONS PERSONALS

Jo d'aqui 10 anys, la veritat es que m'agradaria es quan acabi la meva carrera,veurem treballar de lo que jo vui, Infermera..i esta casada, viure a Alemania, i viatjar ala Mekka, mi sueño..
Si rebessi 10 millions d'euros, doncs anar´hi a Mekka, ajuda als pobres, viure feliç..
M'agradaria estudiar d'Auxiliar d'infermera
M'agradaria arribar a ser lo que jo de veritat vui ser..
A Cheb Akil, es un Famos mort, molt especial per ami, no pot passsar ningun dia que no penssi amb ell, les seves cançons, ell, tot.. Mencantariaaaaa sopar amb ell, però no podra ser, li preguntaria, perque les seves cançons mi motiven molt, es com si cantessin per a mi, les antenc perfecte, simplement, mencanteeeen..
Escolto normalment, sempre tristes, son les que m'agraden i n'hi escolto a gust, escolto Cheb Akil..
Quan estic amb amics, escolto tot tipus de musica.
Quan estic sol, m'agrada possarme a pensar, amb amics, passar-ho be

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada